Nadszedł ważny moment dla uczestników jednej z promocji konta w BNP Paribas.
To czas, gdy organizator rozsyła maile powiadamiające o przyznaniu pierwszego bonusu pieniężnego, a więc gdy należy teraz uzupełnić dane do wypłaty premii. Przypominam o tym, a przy okazji podpowiadam, jak w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej.Finalizacja promocji "Zakochaj się w okazji" (z bonusami do 660 zł) w BNP Paribas
Zasady uczestnictwa i warunki do spełnienia szczegółowo omówiłem we wpisie: Odbierz 1060 zł w bonusach za konto w BNP Paribas w promocji "Zakochaj się w okazji".
W ramach tej promocji jedną z nagród (bon 100 zł do Allegro) organizator rozsyłał już w marcu. Teraz przyszedł czas na pierwszą nagrodę pieniężną - kto zrealizował warunki jej uzyskania, ten teraz powinien otrzymać od banku maila z powiadomieniem o przyznaniu 140 zł. Na przesłanie tej wiadomości organizator dał sobie czas do 22.04.2025 r. i to w tej wiadomości można znaleźć kod, za pomocą którego należy zalogować się na stronie promocji - tam jednorazowo, najpóźniej do 27.04.2025 r. trzeba podać numer rachunku konta osobistego założonego w BNP Paribas w ramach promocji. I to właśnie na ten rachunek pierwsza premia (100 zł) ma wpłynąć już do 30.04.2025 r.
Poza tym w kwietniu, maju i czerwcu 2025 roku pamiętaj spełniać pozostałe warunki, by zgarnąć kolejne premie - po 140 zł każda. Ostania nagroda wpadnie do 31.07.2025 r. - do tego czasu nie zamykaj konta, ani nie rezygnuj z wydanej do niego karty oraz dostępu do bankowości internetowej.
Swoją drogą niektórzy mogą jeszcze spełniać warunki zgarnięcia 32 tysięcy punktów w programie Bezcenne Chwile (dzięki promocji "Aktywni punktują i zyskują z kartą Banku BNP Paribas"). O tym była mowa w prześwietleniu promocji, ale przy okazji niniejszego wpisu zasygnalizuję/przypomnę: do sumy transakcji kartą na potrzeby tej promocji (z punktami) nie zaliczają się płatności w aptekach (a z relacji Czytelników wynika, że niektórym to wykluczenie umknęło).
Nim przejdę do podpowiedzi co zrobić, jeśli wyczekiwany mail od organizatora do Ciebie nie dotarł, to niżej podpowiadam...
... jak obecnie zarobić więcej?
Jeśli spodobał Ci się udział w niniejszej promocji BNP Paribas, to podobnych promocji nie brakuje. Na ten moment szczególnie warto sprawdzić poniższe propozycje:
- 800 zł w bonusach + 7% na lokacie dla otwierających konto w mBanku
- teraz nawet 800 zł za konto w Aliorze (+7% na lokacie)
- do 650 zł premii pieniężnej od Millennium
- 600 zł w bonusach za konto w Santander Banku
- 500 zł premii dla otwierających konto w ING Banku Śląskim
- do 500 zł moneybacku za Konto Za Zero w PKO BP
A że nie samymi promocjami kont żyje bankobiorca, to są też i propozycje z kartą kredytową w roli głównej, w których do wzięcia jest do 1200 zł za kartę Citi Simplicity czy 500 zł w bonach na zakupy za kartę w Pekao.
Co zrobić w przypadku braku maila o nagrodzie?
Wiadomość od organizatora jest tak wyczekiwaną, gdyż nie tylko powiadamia o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod potrzebny do zalogowania na stronie promocji. Jeżeli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy", "powiadomienia" lub "inne".
W sytuacji gdy jednak i tam nie ma wiadomości od organizatora, to pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji:
"1. Reklamację, która dotyczy „Zakochaj się w okazji”, możesz złożyć:
1) na adres: Hagen sp. z o.o., ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa – z dopiskiem „Reklamacja” – albo
2) na adres e-mail: zakochajsiewokazji@promocja.bnpparibas.pl
2. Reklamacja powinna zawierać:
1) Twoje: imię, nazwisko, adres do korespondencji oraz adres e-mailowy oraz
2) opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamację rozpatrzymy na podstawie tego regulaminu. Zrobimy to najszybciej, jak to możliwe i nie później niż w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
4. Odpowiedź na reklamację prześlemy Ci taką samą drogą, którą otrzymaliśmy reklamację od Ciebie, chyba, że wskażesz inaczej."
Treść takiej ewentualnej reklamacji nie musi być jakimś elaboratem. Wystarczy krótka notka choćby według następującego wzoru:
Biorę udział w promocji "Zakochaj się w okazji". Mimo spełnienia wszystkich warunków przewidzianych w regulaminie, a także realizacji aktywności wymaganych dla uzyskania nagrody, do dziś nie dotarła do mnie wiadomość powiadamiająca o przyznaniu pierwszej premii. W związku z powyższym zgłaszam reklamację i proszę o weryfikację mego zgłoszenia oraz przesłanie danych do logowania, które pozwolą mi podać numer rachunku konta do wypłaty należnej premii. Oto moje dane identyfikacyjne:
Imię i nazwisko:
Adres mailowy użyty podczas rejestracji na stronie promocji:
Pamiętaj też, że nawet gdy Ci umknie termin uzupełnienia danych (bo np. przegapisz maila od organizatora), to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulamin promocji przewiduje scenariusz dla osób, które się spóźnią. Można w nim bowiem znaleźć następujący zapis:
"Prosimy, przekaż nam numer Konta osobistego do 27 kwietnia 2025 r. – wtedy przelew zlecimy do końca miesiąca. Jeśli spóźnisz się z przekazaniem numeru tego konta – napisz do nas na adres: zakochajsiewokazji@promocja.bnpparibas.pl – ustalimy wspólnie z Tobą datę przelewu. Numer Konta osobistego musimy jednak otrzymać najpóźniej 26.02.2026 r. Jeśli otrzymamy go po tym terminie, nie będziemy mogli przekazać Ci żadnej z Nagród."
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz